به وب سایت اطلاع رسانی هيئت عزاداران حسيني نظركرده يزد خوش آمدید.                     هفته دفاع مقدس، یادآور رشادت‌ها و دلاوری‌ها است. هفته دفاع مقدس گرامي باد...                                          
   » اوقات شرعي شهر يزد
اذان صبح04:35
طلوع آفتاب05:58
اذان ظهر12:00
غروب آفتاب18:03
اذان مغرب18:20
   » آمار سايت
 » شروع سایت: اسفند 1387
 » خبر ثبت شده: 69 مورد
 » در حال بازدید: 5 نفر
 » بیشترین بازدید همزمان: 132 نفر
 » بازدید امروز: 17 مرتبه
 » بازدید دیروز: 37 مرتبه
 » کل بازدید: 439238 مرتبه
 » میانگین: 87 بازدید در روز




عناوین خبری
> گروه اخبار > اخبار مراسم و برنامه ها > مشروح خبر _PRINTER_FRIENDLY


برگزاری نماز جماعت صبح درمسجد نظرکرده
نگارنده خبر: مدیر سایت
تاریخ ثبت:1394/6/11

صبح دوشنبه نهم شهريور ماه

 سومين جلسه شوراي اقامه نماز استان در سالجاري پس از اقامه نماز جماعت صبح، با حضور نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد، استاندار يزد و جمعي از مديران كل و مسئولين استان در مسجد نظركرده يزد برگزار شد.
استاندار يزد در اين جلسه ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر اظهار داشت: اگر مي خواهيم جامعه را به اقامه نماز، برپايي نماز جماعت و حضور در مساجد تشويق نمائيم اين امر مهم بايد از سنين كودكي، نونهالي و نوجواني صورت گيرد.
"سيدمحمد ميرمحمدي " با اشاره به ضرب المثل "سحرخيز باش تا كامروا باشي" ادامه داد: فرهنگ ملي و مذهبي ما اهميت و توجه زيادي به برخاستن در صبح زود و گفتگو با خداي مهربان داشته است و در ايام نه چندان دور رويه كار همه ما اين بوده است كه صبح زود بيدار مي شديم و اولين كاري كه انجام مي داديم اقامه نماز و گفتگو با خدا بوده است.
وي خاطرنشان كرد: بايد نونهالان، نوجوانان و جوانان را با برگزاري برنامه هاي جذاب تشويق نمائيم تا در مساجد حضور يابند و الحمدالله پس از انقلاب مساجد ما به ويژه در استان يزد از رونق خوبي برخوردار است.
" ميرمحمدي " با بيان اينكه انجام فرائض ديني نبايد جنبه اجبار و تحميلي به خود بگيرد افزود : اگر جوانان و نوجوانان ما با روح توحيد و نقش معنويت در زندگي به خوبي آشنا شوند با شوق و ذوق تمام به اقامه نماز و انجام تكاليف ديني خود مي پردازند.
عالي ترين مقام اجرايي استان به همت و تلاش مديران و مسئولين اجرايي استان در اقامه نماز در ادارات و نهادهاي دولتي اشاره كرد و گفت : خوشبختانه مديران و مسئولين استان دارالعباده يزد اهتمام و تلاش ويژه اي براي گسترش اخلاق، مذهب، عرفان و معنويات در جامعه دارند و با اين عنايت مي توانيم بيشتر از گذشته به ترويج فرهنگ نماز و اقامه نماز در جامعه بپردازيم.
آيت الله محمدرضا ناصري نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد نيز در اين جلسه به ضرورت ترويج فرهنگ نماز و اقامه نمازجماعت در مساجد به ويژه در بين جوانان تأكيد نمود.
گفتني است قبل از اين جلسه نماز صبح به امامت حجت الاسلام والمسلمين علاقه بند در مسجد نظركرده يزد و با حضور امام جمعه و استاندار يزد و جمعي از مسئولين استان برگزار شد.


تعداد مطالعه 2047 مرتبه بوده است.


عناوين مرتبط
مراسم عزاداری شب اربعین حسینی
مراسم ختم قران در ماه مبارک رمضان
برگزاری دعای عرفه
برگزاری نماز جماعت صبح درمسجد نظرکرده
برگزاری مراسم هفتمین روز درگذشت مرحوم حجت السلام سلیمانی
مراسم شهادت حضرت زهرا (س)
مراسم شهادت حضرت رقیه
سومین جلسه ماهانه
برگزاری ایستگاه مبشران غدیر
درگذشت مرحوم حجت الاسلام آتشی
  نظر بدهید:
* نام:  
* ایمیل:  
* متن:
محدودیت تایپ: حرف
* کد امنیتی:   <  
 

 

امروز
سه‌شنبه, 29 اسفند 1402


   » نظرسنجی online

   » خبرنامه الکترونیک
با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین اخبار و برنامه ها در اسرع وقت مطلع شوید:
105 _MAILLIST_NUM
   » لینکهای مرتبط